Algemene Voorwaarden Sterren Stomerij en Kledingreparatie
Artikel 1 – Toepasselijkheid
1.1 Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle diensten van Sterren Dienstverlening.
1.2 Door gebruik te maken van onze diensten, gaat de klant akkoord met deze voorwaarden.
Artikel 2 – Diensten
2.1 Sterren Dienstverlening biedt diensten aan op het gebied van textielreiniging, stoomservice en kledingreparatie.
2.2 Wij streven naar de hoogste kwaliteit, maar kunnen niet garanderen dat alle vlekken volledig worden verwijderd.
Artikel 3 – Aansprakelijkheid
3.1 Sterren Dienstverlening is niet aansprakelijk voor schade die ontstaat door slijtage, verkleuring, of gebreken in het textiel die bij aanlevering niet zichtbaar waren.
3.2 Bij verlies of schade aan kleding wordt maximaal de dagwaarde van het item vergoed, tenzij anders is overeengekomen. ( Conform NETEX richtlijnen )
3.3 Wij zijn niet verantwoordelijk voor items die niet binnen 3 maanden na gereed melding worden opgehaald.
Artikel 4 – Tarieven en Betaling
4.1 Tarieven zijn inclusief BTW, tenzij anders aangegeven. ( Deze zijn anders voor Stomerij Depots. )
4.2 Betaling dient te geschieden bij ophalen, tenzij anders is overeengekomen.
4.3 Bij niet-tijdige betaling behoudt Sterren Dienstverlening zich het recht voor de dienstverlening op te schorten.
Artikel 5 – Klachten
5.1 Klachten dienen binnen 7 dagen na oplevering schriftelijk of mondeling te worden gemeld.
5.2 Wij zullen klachten serieus behandelen en streven naar een passende oplossing.
Artikel 6 – Overmacht
6.1 In geval van overmacht (zoals brand, overstroming of technische storingen) kan Sterren Dienstverlening niet aansprakelijk worden gesteld voor vertraging of schade.
Artikel 7 – Privacy
7.1 Wij behandelen persoonsgegevens conform de geldende wetgeving. ( Zie Privacyverklaring! )
7.2 Gegevens worden alleen gebruikt voor het uitvoeren van onze diensten en niet gedeeld met derden zonder toestemming.
Artikel 8 – Toepasselijk recht
8.1 Op deze voorwaarden is Nederlands recht van toepassing.
8.2 Geschillen worden bij voorkeur in onderling overleg opgelost. Indien dit niet lukt, zal het geschil worden voorgelegd aan de bevoegde rechter.